ABY KUPIĆ KARNET WYBIERZ BASEN, NA KTÓRY CHCESZ SIĘ ZAPISAĆ
Wybierz basen:
Kliknij w pole poniżej i wybierz basen z rozwijanej listy:
OBECNIE OFERUJEMY KARNETY:
1-MIESIĘCZNE NA LUTY I KARNETY 3-MIESIĘCZNE NA LUTY-MARZEC-KWIECIEŃ
UWAGA! DO 15.02 MOŻNA KUPIĆ KARNETY NA MIESIĄC LUTY. JEŚLI KUPUJESZ KARNET W LUTYM I JAKIEŚ ZAJĘCIA ZDĄŻYŁY SIĘ JUŻ ODBYĆ TO CENA TWOJEGO KARNETU ZOSTANIE AUTOMATYCZNIE OBNIŻONA O KWOTĘ ZAJĘĆ, KTÓRE OMIJASZ!
-
Możesz wybrać: – karnet 1-miesięczny subskrypcyjny
– karnet 1-miesięczny zwykły
– karnet 3-miesięczny subskrypcyjny
– karnet 3-miesięczny zwykły. -
Karnet subskrypcyjny to karnet, który automatycznie sam się odnawia wraz z nowym okresem rozliczeniowym (16 dzień każdego miesiąca), dlatego po zakupieniu karnetu subskrypcyjnego nie musisz ponownie kupować karnetu na kolejny miesiąc/miesiące.
-
Wykupując karnet 1-miesięczny na dany miesiąc obowiązuje on w danym miesiącu, natomiast karnet 3-miesięczny dotyczy danego miesiąca i 2 kolejnych miesięcy.
-
Cena = ilość zajęć w danym miesiącu (lub w ciągu 3 miesięcy)*cena jednostkowa danego karnetu. Szczegółowe ceny znajdziesz w zakładce CENNIK. W karnecie kupionym w trakcie miesiąca cena liczona jest od momentu zakupu, do końca miesiąca
-
Płatność subskrypcyjna będzie pobierana zawsze 16 dnia miesiąca na następny miesiąc (np. 16 stycznia zostanie pobrana płatność za miesiąc luty). W przypadku karnetu 3-miesięcznego płatność pobiera się 16 dnia poprzedzającego kolejny okres rozliczeniowy, ale co 3 miesiące (np. 16 stycznia pobrana zostanie płatność za okres luty-marzec-kwiecień, następna płatność nastąpi dopiero 16 kwietnia i będzie to płatność za miesiące maj-czerwiec-lipiec etc.) Kwota będzie zgodna z ilością zajęć w danym okresie rozliczeniowym (niezależnie od daty pierwszej subskrypcji).
-
Z subskrypcji można zrezygnować przed kolejnym okresem płatności (tj. przed 16-tym dniem danego miesiąca) pisząc do nas maila na adres figura.waw@gmail.com lub samodzielnie w panelu klienta w zakładce subskrypcje.
-
Jeżeli pojawiają się problemy i karta „nie działa” to prosimy o kontakt z bankiem, bo prawdopodobnie mają Państwo ustawione limity odnośnie płatności cyklicznych przez Internet lub błędnie podają Państwo kod CVC (znajduje się na drugiej stronie karty).
-
Płatność subskrypcyjna gwarantuje miejsce w grupie na kolejny miesiąc.