Menu Zamknij

Jak aqua aerobik pozwoli Ci szybko pozbyć się bólu kręgosłupa, polepszyć kondycję i schudnąć bez większego wysiłku?

Być może:

  • Boli cię kręgosłup?
  • Masz pracę siedzącą?
  • Chciałabyś schudnąć, ale nie lubisz intensywnych ćwiczeń?
  • Jesteś przemęczona i zestresowana?
  • Masz słabą kondycję?

Jeżeli chociaż raz odpowiedziałeś TAK to koniecznie czytaj dalej, bo chcę Ci opowiedzieć o aqua aerobiku, czyli ćwiczeniach w wodzie, które dają o wiele lepsze efekty niż ćwiczenia na sali.

 

Jeżeli chcesz do nas dołączyć to zapisz się na listę zainteresowanych, a poinformujemy Cię w pierwszej kolejności, jak tylko ruszą zapisy na kolejny miesiąc. 

  • Ze względu na opór wody w basenie ćwiczenia są o wiele bardziej intensywne niż na lądzie mimo, że tego nie odczuwamy.
  • Dodatkowo masaż wodny modeluje sylwetkę i pomaga zlikwidować cellulitis.
  • Ćwicząc aqua-aerobik spalamy około 500 kcal/h a nasz metabolizm przyśpiesza, co sprawia, że jedząc jak dotychczas szybciej chudniemy.
  • Po ćwiczeniach w wodzie nie mamy zakwasów, które często pojawiają się w przypadku treningu na sali.
  • Gimnastykę w wodzie może uprawiać każdy, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.
  • U osób systematycznie uczęszczających na zajęcia aqua-aerobiku obserwuje się znaczny wzrost wytrzymałości organizmu, zwiększenie siły mięśniowej, gibkości i przede wszystkim utratę wagi.

Dlaczego lekarze i fizjoterapeuci polecają aqua aerobik zamiast ćwiczeń na sali?

  • Woda amortyzuje wstrząsy i nie dochodzi do mikrourazów, które mogą powstać podczas ćwiczeń na sali i szkodzą stawom oraz kręgosłupowi.
  • Nasze ciało w wodzie jest o wiele lżejsze, dlatego ćwiczenia, które na sali sprawiają nam trudność lub nawet ból, w wodzie wykonujemy bez problemu.
  • Ćwiczenia w wodzie są bardzo efektywne – woda stawia opór, co sprawia, że w każdy wykonywany ruch musimy wkładać dużo siły.
  • Ryzyko kontuzji podczas ćwiczeń w wodzie jest minimalne
  • Zwiększysz elastyczność mięśni i ścięgien, przy równoczesnym odciążeniu stawów i kręgosłupa.

Na jakie schorzenia pomaga aqua aerobik?

Nasi klienci często decydowali się na udział w zajęciach aqua aerobiku, ponieważ mieli konkretne schorzenia. Regularne ćwiczenia pomogły im się ich pozbyć.

Oto one:

  • bóle kręgosłupa lędźwiowego
  • bóle kolan
  • bóle kręgosłupa szyjnego
  • bóle kręgosłupa piersiowego
  • naciągnięte ścięgno Achillesa
  • bóle barku
  • bóle kolan

Uczestnicy naszych zajęć Aqua Aerobik z Figurą potwierdzają, że już po 1 miesiącu ćwiczeń mają widoczne efekty, a oto one:

  • odczuwany ból kręgosłupa znika lub znacząco się zmniejsza
  • poprawia się kondycja i wzrasta poziom energii, polepsza się ogólne samopoczucie
  • ciało wysmukla się, a przy okazji zmniejsza się cellulit, poprawia się wygląd skóry
  • radość, relaks i odreagowanie stresu
  • zwiększa się ruchomość stawów

Czy to prawda, że aqua aerobik to idealne ćwiczenia dla osób z nadwagą?

Lekarze ortopedzi zalecają ćwiczenia w wodzie, szczególnie osobom z nadwagą i otyłym,

Dlaczego?

  1. więcej kilogramów oznacza większe obciążenie dla stawów i kręgosłupa, a w wodzie ważysz mniej dzięki temu odciążasz stawy,
  2. ryzyko jakiekolwiek kontuzji w wodzie jest o wiele mniejsze niż na lądzie,
  3. ćwiczenia w wodzie angażują układ mięśniowy do pracy w większym stopniu niż bieganie;
  4. ruch pod wodą i opór jaki stawia woda wymagają utrzymania właściwego napięcia mięśniowego to z kolei zwiększa zapotrzebowanie energetyczne następnie wspomaga spalanie tłuszczu;
  5. dodatkowo napięcie pod wpływem wody powoduje, że mięśnie stają się bardziej jędrne, to z kolei zapobiega redukcji masy mięśniowej, dzięki czemu chudniemy zdrowiej i estetyczniej.

Pewnie zastanawiasz się też:

  • Zajęcia odbywają się w tej chwili na 14 basenach na terenie Warszawy i Piaseczna
  • Zwykle 2 razy w tygodniu, w godzinach wieczornych ( dokładne informacje w grafiku )
  • Ćwiczenia trwają 30 minut
  • Karnet na zajęcia obejmuje również wstęp na basen, który wynosi 55-60 minut (15 minut przed zajęciami na przebranie, 30 min zajęcia, 15 minut po zajęciach)
  1. Anin ul. V Poprzeczna 22
  2. Praga Południe “Szuwarek” Biłgorajska 2 (dawniej Kwatery Głównej 13)
  3. Praga Południe “Wodnik” (Bora Komorowskiego 40)
  4. Praga Północ – Jagielońska 7
  5. Praga Północ – Namysłowska 8
  6. Mokotów – Bełska 1/3
  7. Mokotów – Niegocińska 2a
  8. Ochota – Geodetów 1
  9. Ochota – Rokosowska 10
  10. Wola – Kasprzaka 1/3
  11. Wilanów – Gubinowska 28/30
  12. Bielany – Lindego 20
  13. Bielany – Conrada 6
  14. Piaseczno – Sikorskiego 20

Nie, nie trzeba umieć pływać, ponieważ ćwiczymy cały czas w styczności z podłożem. Dodatkowo osoby, które czują się niestabilnie mogą dodatkowo skorzystać z pasów wypornościowych.

  • kostium do pływania (jedno lub dwuczęściowy)
  • klapki
  • ręcznik
  • czepek (na basenach miejskich jest obowiązkowy)

Do prowadzenia zajęć zatrudniamy bardzo dobrych instruktorów głównie fizjoterapeutów, którzy dodatkowo odbywają nasze wewnętrzne szkolenia. Dodatkowo regularnie motywujemy naszych klientów np. dając nagrody dla najbardziej wytrwałych osób, które biorą udział w Wyzwaniu Aqua Aerobik z Figurą ,aby wesprzeć ich konsekwencję i systematyczność.

Dlaczego miałabyś nam zaufać?

Od ponad 20 lat organizujemy zajęcia aqua aerobiku. Karnety na te zajęcia “ znikają jak świeże bułeczki”. Osoby, które kiedykolwiek chciały zapisać się na nasze zajęcia wiedzą, że nie jest to takie łatwe, bo mamy mnóstwo zadowolonych klientów, którzy nie chcą oddawać swoich miejsc. Chodzą na zajęcia regularnie i mają wyniki.

A co mówią nasi klienci o zajęciach aqua aerobiku?

Jak aqua aerobik pozwoli Ci szybko pozbyć się bólu kręgosłupa, polepszyć kondycję i schudnąć bez większego wysiłku?

Być może:

  • Boli Cię kręgosłup?
  • Masz pracę siedzącą?
  • Chciałabyś schudnąć, ale nie lubisz intensywnych ćwiczeń?
  • Jesteś przemęczona i zestresowana?
  • Masz słabą kondycję?

Jeżeli chociaż raz odpowiedziałeś TAK to koniecznie czytaj dalej, bo chcę Ci opowiedzieć o aqua aerobiku, czyli ćwiczeniach w wodzie, które dają o wiele lepsze efekty niż ćwiczenia na sali.