anti essay customer service do my own business plan phd thesis in forestry buy college transcript paper dissertation statistical services glasgow
Menu Zamknij

11 sposobów, aby pić więcej wody

Większość z nas wie jak ważne jest, aby pić dużo wody oraz , aby pić ją często.

Jednak zwykle nie czujemy pragnienia, więc wody nie pijemy.Co się dzieje gdy wody nie pijemy ?

  1. Tyjemy. Niektórzy odbierają pragnienie jako głód, jedzą dużo więcej, co prowadzi do zwiększenia masy ciała.
  2. Jesteśmy przemęczeni . Woda odpowiada za większość procesów w naszym organizmie , tak więc, gdy jesteśmy odwodnieni, jesteśmy zmęczeni, zniechęceni i rozdrażnienie
  3. Wzrasta ciśnienie krwi.W odwodnionym organizmie nasza krew jest gęstsza, a wtedy nasze ciśnienie rośnie.
  4. Szybciej się starzejemy. Nasza odwodniona skóra  ma większą skłonność do zmarszczek.
  5. Mamy problemy z wypróżnianiem. Brak wody w organizmie prowadzi do zaparć i problemów trawiennych.
  6. Pojawiają się kłopoty skórne. Odwodniona skóra jest wysuszona i bardziej podatna na rozstępy czy cellulit
  7. Mamy lepszą odporność.  Picie wody wzmacnia naszą odporność, bo nawilża błony śluzowe, które są barierą ochronną dla wirusów i bakterii.

 Jak pić wodę?Kilka wskazówek, które pomogą w wyrobieniu nawyku picia wody.

  1. rano przed śniadaniem wypij 1 lub 2 szklanki wody, najlepiej  z cytryną , wypita na czczo wspomoże funkcjonowanie układu pokarmowego oraz przyśpieszy oczyszczanie organizmu z toksyn
  2. na 30 minut przed każdym posiłkiem –   w ten sposób oszukasz głód
  3. półtorej godziny po posiłku – w ten sposób zapobiegniesz podjadaniu
  4. wieczorem, 30 minut przed położeniem się spać, woda przygotuje organizm do odpoczynku i regeneracji.
  5. jeśli nie lubisz smaku wody twórz wody owocowe np. woda z cytryną, woda z miętą,woda z grejpfrutem, woda z truskawkami
  6. jeżeli czujesz, że zimna woda wyziębia Twój organizm pij wodę ciepłą
  7. zawsze miej przy sobie butelkę wody, tak aby często przypominać sobie moje piciu
  8. możesz zainstalować sobie aplikację na telefon, która będzie przypominała o piciu wody
  9. postaw butelkę wody w widocznym miejscu, gdzie spędzasz dużo czasu, wtedy automatycznie będziesz po nią sięgać
  10.  możesz też markerem zaznaczyć sobie na butelce ile wody masz wypić np. do 12:00 do 15:00 do 19:00
  11. zawsze wtedy, gdy pojawi się uczucie głodu.

Na naszym facebooku aqua aerobik z figurą od 13.03 trwa wyzwanie piję dużo wody, możesz do niego dołączyć.